duminică, 3 martie 2013

A venit primăvara!

       Sau așa mi se pare mie... deși sunt răcită bocnă, simt parcă cum soarele de afară mă încălzește (cu toate că nici afară nu sunt foarte multe grade 1-2 grade C). Și totuși, mor de ciudă că nu mă pot plimba pe afară, motiv pentru care, m-am supărat și mi-am zis „dacă nu merge Mahommed la munte, să vină muntele la Mahommed”, așa încât, mi-am pictat unghiuțele în tonuri primăvăratice, cu floricele colorate. :)
       Nu au ieșit extraordinar de clare, dar sper să vă placă.
       Bază: Flormar M124, floricelele au fost făcute cu dotting tool-ul folosing o nuanță oranj și una corai no-name, iar bulinuțele, de asemenea o nuanță verde închis no-name (voi face în curând și poze :D).

Sper că v-a plăcut și vă mai aștept pe la mine! :D
XoXo,
Ada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu