miercuri, 6 martie 2013

I just got striped!

      Îmi este destul de greu să postez zilnic, însă încerc să fac tot posibilul, mai ales că nu-mi fac unghiuțele chiar în fiecare zi. Iar dacă mâine nu-mi fac manichiura, este foarte posibil să postez niște modele anterioare, care le-am avut în alte perioade. Sper că nu e cu supărare :)
      Anywho, zilele astea m-am „dungulit” (sau I got striped - sună mai bine în engleză :))). Este prima dată când încerc astfel de model cu dungulițe, având în vedere că nu prea îmi ies bine. Nici acum nu au ieși chiar perfect, însă ceva, ceva tot e. 
     De data asta am făcut și poză ojelor folosite :) dacă aveți vreo întrebare/nelămurire nu ezitați să întrebați. Dar până atunci, vă las cu pozele.






Sper că v-a plăcut și vă mai aștept pe  la mine! :D
XoXo,
Ada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu